Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttaja kuitenkin voi rekisteröityä ProSharp ProShopin asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot. Samalla hänen tulee antaa suostumuksensa, että Finnsharp Oy rekisteröi henkilötiedot (nimi, osoite, puhelin, sähköposti, sukupuoli) asiakasrekisteriinsä.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.


2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun ProSharp ProShop on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei ProSharp ProShop:lla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.


3. Hinnat

3.1. Verkkokaupan hinnat sisältävät ALV:n 24 %. Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR).

 

4. Toimitus

4.1. Mikäli tilatut tuotteet ovat varastossamme Espoossa, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) arkipäivää. Asiakasta informoidaan sähköpostitse tai puhelimitse mikäli tuotteet ovat tilapäisesti loppuneet varastostamme. Jos tuote tai tuotteet ovat loppuneet tilapäisesti tai kokonaan, ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
4.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 4.1.
4.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista. 
4.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille ProSharp on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. 
4.5. ProSharp ProShop toimittaa kaikki toimitukset Suomen postilla mikäli asiakas on valinnut toimitustavaksi muun kuin bussi- tai postiennakon tai oman toimituksen.

 

5. Maksuehdot

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

 

Maksut Nets Oy:n kautta

Mikäli haluat maksaa Nets-maksutapojen kautta, ProSharp ProShop toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. ProSharp ProShop vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Paaytrail:lle.

Paytrail Oyj toimii Netsin kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7,
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Toimitamme tuotteita myös postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI9814783000732763 tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. 

 

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan, kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa, jos maksu on suorittamatta.

 

6. Palautukset

6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. 
6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen proshop@prosharp.fi tai puhelimitse +358 (0)40 530 9392 ENNEN tuotteen palauttamista. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Finnsharp Oy, Kavallinmäki 15 A, 02710 ESPOO.

6.3. Noutamatta jätetty tuote ei ole palautus. ProSharp ProShop lähettää tuotteen kerran, mutta jos vastaanottaja ei ole sitä noutanut, seuraavasta lähetyksestä veloitetaan uusi postimaksu. Mikäli asiakas haluaa perua kaupan ja on jättänyt tuotteen noutamatta, vähennetään palautettavasta summasta rahdista koituvat mahdolliset kulut.


7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

 

8. Reklamaatio

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa ProSharp ProShop:lle, joko sähköpostitse osoitteeseen proshop@prosharp.fi, postitse osoitteeseen: Finnsharp Oy, Kavallinmäki 15 A, 02710 ESPOO tai puhelimitse+358 (0)40 530 9392. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta ProSharp ProShop:n antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, ProSharp ProShop toimittaa viipymättä asiakkaalle uuden tuotteen virheellisen tilalle. 

 

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

9.1. ProSharp ProShop ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ProSharp ProShop:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta ProSharp ProShop:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

10. Riitojen ratkaisu

10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.